::جدایی نادر از سیمین در سینماهای آمریکا همچنان میتازد::
[ ]
::جدایی نادر از سیمین در سینماهای آمریکا همچنان میتازد::
نظرات


به گزارش افکار نیوز به نقل از فیلم نیوز: طبق رسم هرساله*ی جوایز آكادمی اسكار كه میزان فروش فیلم*های برنده*ی این جایزه را به میزان چشمگیری افزایش می*دهد، فیلم "جدایی نادر از سیمین" نیز نه تنها از این قائده مستثنی نماند، بلكه بیشترین افزایش فروش را به دست آورد.



:: مجسمه اسکار در دستان اصغر فرهادی ::


"جدایی نادر از سیمین" كه در جوایز اسكار ۲۰۱۲ موفق به كسب جایزه*ی بهترین فیلم خارجی شد، به لطف كسب این جایزه*ی معتبر، فروشی بیش از یك میلیون دلار در هفته*ی گذشته به دست آورد.

این میزان فروش "جدایی نادر از سیمین" رشد ۱۷۳ درصدی را در مقایسه با هفته*ی پیش از آن نشان می*دهد كه این بیشترین افزایش فروش در میان فیلم*های برنده اسكار بوده است.

به دنبال استقبال فراوان شهروندان آمریكایی، كمپانی سونی پیكچرز كه حق پخش و توزیع فیلم "جدایی" را برعهده دارد، تعداد سالن*های نمایش فیلم اصغر فرهادی را از ۱۶۰ به ۲۴۳ سالن نمایش افزایش داده است.

"جدایی نادر از سیمین" در دهمین هفته*ی اكران در سینماهای آمریكا اكنون به مجموع فروش سه میلیون و ۷۲۷ هزار دلار رسیده است.

طبق این گزارش، رشد فروش فیلم "جدایی نادر از سیمین" بالاترین میزان در میان برندگان سال*های اخیر جایزه*ی اسكار فیلم خارجی بوده است و بیانگر آن است كه این فیلم در هفته*های آینده فروشی فراتر از پیش*بینی*ها خواهد داشت.


مایكل باركر از مقامات بلندپایه كمپانی سونی پیكچرز درباره*ی موفقیت "جدایی نادر از سیمین" اعلام كرد: "این یك دستاورد بزرگ برای فیلمی است كه از كشوری در نقطه*ای از جهان می*آید كه معمولا موفقیت*های كمی در گیشه سینماهای آمریكا به دست می*آورند. این تازه آغازی برای موفقیت*های این فیلم است كه نقطه عطفی در سینمای مستقل آمریكا محسوب می*شود. "

فیلم "هنرمند" ساخته*ی میشل هازاناویچس كه در جوایز اسكار موفق به كسب پنج جایزه ازجمله بهترین فیلم و بهترین كارگردانی شد، در تعطیلات آخر هفته فروش سه میلیون و ۹۰۰ هزار دلاری را در سینماهای آمریكا به دست آورد. تعداد سالن*های نمایش این فیلم از ۹۶۶ به ۱۷۵۶ سالن نمایش افزایش یافته است.

فیلم "فرزندان" كه در جوایز اسكار جایزه*ی بهترین فیلم*نامه*ی اقتباسی را به دست آورد، فروش یك میلیون و ۳۶۵ هزار دلار را در سینمای آمریكا ثبت كرد، این در حالیست كه كمپانی فاكس تعداد سالن*های نمایش این فیلم را به ۶۹۴ سالن كاهش داده است. با این وجود مجموع فروش آمریكای این فیلم از ۸۰ میلیون دلار فراتر رفته است.

فیلم "بانوی آهنین" كه جایزه*ی اسكار بهترین بازیگر نقش اول زن را برای مریل استریپ به همراه آورد با وجود كم شدن تعداد سالن*های نمایش آن، فروش ۹۰۰ هزار دلاری را در هفته*ی گذشته به دست آورد و مجموع فروش آن در آمریكای شمالی از ۲۷ میلیون دلار گذشته است.




**همچنین باعث افتخار است که نام ایران بر روی پرده ی اسکار حک شد**

http://www.up.98ia.com/images/hexsxzzsn7rj53dbkg8.png


تعداد بازدید از این مطلب: 216
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3

سه شنبه 16 اسفند 1390 ساعت : 22:13 | نویسنده : اشکان اندلس
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نظر سنجی

نظرتون راجع به این وبلاگ چیه؟

آخرین مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ هر روز با مطالب مختلف و گوناگون آپ میشه پس هر روز سر بزنید و از مطالبی که میزارم لذت ببرید این وبلاگ میخواد بهترین باشه پس با من همراه شید!!!
منو اصلی
موضوعات
لینک دوستان
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندهای روزانه
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 277
:: کل نظرات : 34

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 65

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 49
:: باردید دیروز : 16
:: بازدید هفته : 87
:: بازدید ماه : 83
:: بازدید سال : 630
:: بازدید کلی : 115833
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ دنیای دانلود و آدرس aedlworld.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.